vineri, 18 decembrie 2009

KINGS ( 2009) SERIAL TV 13 EPISOADE

KINGS ( 2009) este un serial TV care are din pacate decat 13 episoade. Este extraordinar, m-a incantat. In serial in care actiunea se desfasoara , pe teritoriul natiunii Gilboa, care tehnologic si cultural se aseamana cu Statele Unite, dar este o monarhie absoluta, avand ca rege pe Silas Benjamin, un ambitios barbat ce s-a ridicat de la statutul de simplu soldat, la statutul de lider. Fiecare episod este cu totul aparte, replicile sunt bine gandite si totul este fermecator! Va recomand acest serial, care din pacate nu o sa aiba si seria a II-a, DAR  CU TIMPUL VOI UITA DE KINGS  si vor aparea alte seriale care sper sa fie la fel de bune. Oricum ramane intre primele 3 seriale care le-am vazut alaturi de "LOST" si "PRISON BREAK". Pacat ca acest serial nu a mai fost continuat  dar am ajus la concluzia ca filmele inteligente nu au succes la public si traiesc putin, publicul american este un public care vrea superficialitate.  LONG LIVE AMERICAN SWEET  SUPERFICIALITY!!!! Deci va rog uitati-va la acest serial si inca din primul episod o sa va intre la inima, iar dupa ce  veti vedea toate cele 13 episoade veti simti o mica ura pe cei care nu au mai vrut sa il continuie!!!

O REPLICA DIN FILM CARE MI-A PLACUT:

"Vreti sânge?  ...Veniti sã-l luati!....E proaspãt!....Încã e cald de la viata care
tocmai l-a pãrãsit. E sângele fratelui meu....Luati-l!..Lu-ati sangele! ..Si sa fie destul...Dacã mai vreti, luati-l pe al meu....Faceti-o!...Ma predau...Impuscati-ma si sa fie destul!...Sau unul dintre voi poate coborî aici... Sa imi arate fata....Arãtati-mi cã sunteti mai mult
decât tancuri, metal si bombe....Cã sunteti oameni ca si noi....Cã respirati, cã sângerati....Cã simtiti, si simtiti milã.....Cã trãiti pentru mai mult decât mortile noastre. Veniti! Toti dintre voi care au pierdut un frate...Veniti si spuneti-mi ca este destul..."








3 comentarii:

Anonim spunea...

N-am stiut unde sa-ti dau o sugestie de un film...scuze ca dau tocmai la asta..

Un film care m-a socat...a fost The Mist..sper ca o sa ai timp sa-l vezi daca nu ai facut-o deja..
Inca o data scuze..Succes!

Geanina B. spunea...

Mi-a placut foarte mult filmul si imi pare rau sa aud ca nu va avea o continuare. As fi asteptat-o cu nerabdare.
Ai dreptate in legatura cu "mica ura"

Dependent de filme bune spunea...

FlashForward iar este un serial f f f bun!